ISO PLD 2.0 AC

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 22:37:14 CEST

On Tue, 21 September 2004 21:08:10 +0200, Adam Zaleski wrote:

> kurde czepiasz sie.

Ja? :-O

> czy naprawde nie moze pisac outlookiem o linuxie?

Oczywiście, że może.

> jak lubi czemu nie..

Nie obchodzi mnie to i nie zamierzam o tym czytać.

> jak ty nie lubisz

Skąd wiesz? Poproszę o dokładny cytat z mojej wiadomości.

> proste  i jasne chyba?

Co? Że wyciąłeś cytat z reklamą Outlooka mojego przedpiścy i udajesz, że to
ja rozpocząłem ten wątek? Robisz to świadomie czy tak Ci wyszło niechcący?

--
Dariusz Laskowski                          Jakby mi odpowiednio dużo płacili,
darlas at post.pl                          to mógłbym nawet z taśmą papierową