ISO PLD 2.0 AC

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Wto, 21 Wrz 2004, 22:41:53 CEST

It seems like on Tuesday 21 of September 2004 20:03, Boski Cinek typed:
> Calkowicie sie z toba zgadzam. Trzeba bylo ich zignorowac, bo sie
> teraz zacznie jakas glupia dyskusja. Poki mi nikt nie kaze uzywac
> Outlooka, to mnie nie obchodzi czego inni uzywaja. Oczywiscie jezeli
> maja jakos tego Outlooka skonfigurowanego (vide znienawidzony top
> posting).

And that's the point. Po prostu *wszyscy* użytkownicy OE nie potrafią z
niego korzystać, a on ich nie nakłania do tego. Top-posting, setki dziur
security, brak cytowania Q-P, rozsypywanie układu blokowego cytatów przy
dłuższej dyskusji, niewycinanie sygnaturek, to tylko podstawowe błędy. W
połączeniu z `umiejętnościami' ich użytkowników owocują produktami, które
powinny być karane więzieniem. A gdyby jeszcze tego wszystkiego było mało,
fanatyzm owych użytkowników przekracza wszelkie dopuszczalne normy,
uniemożliwiając im racjonalne pojmowanie argumentów "przeciw".

P.S. Chyba zrobię sobie magistra z psychologii, pisząc pracę na ten temat.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.