ISO PLD 2.0 AC

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Śro, 22 Wrz 2004, 13:23:43 CEST

Dnia 04-09-21 16:46, Użytkownik Mateusz Potrykus napisał:
> To nie jest żałosne, żaden program nie chce mi wypalić płytki,
> bo wyświetla się komunikat, że zawartość ISO jest większa niż
> płytki (a używam 700MB płytek).
Skąd to ściągnąłeś take obrazy ? Nie znalazłem zadnego pliku iso na
ftp://ftp.iso.pld-linux.org większego niż 700MB. Zawartość po
rozpakowaniu nie ma znaczenia, istotny jest rozmiar pliku iso, który np.
w Nero możesz nagrać poprzez "Plik/Nagraj plik obrazu", jeśli używasz
windows. Weż pod uwagę również post od Pawła Rumiana, masz tam opisane
co i jak, wszystko jest w jednym katalogu z obrazami płyt, sumy md6 dla
płyt są w pliku np. dla i686 - pld-i686-iso.md5 .
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid [LightHouser] Majewski