automatyczne logowanie

Maciej ''Kasprzol'' Kasprzyk kasprzol w o2.pl
Śro, 22 Wrz 2004, 14:12:07 CEST

Dnia Wednesday 22 September 2004 07:18, Piotr Grymkowski napisał:
> ok juz sobie częściowo jakos poradzilem w inittabie trza do mingetty
> dopisac --autologin user i wtedy loguje na konsoli bez hasla danego
> usera (w manie jest napisane ze tylko przy uruchomieniu komputera i
> przy pierwszym logowaniu) dopisujac sobie do .bash_profile exec
> startxfce4 i nie potrzebne sa zbedne xdm,gdm itp
> ale przy probie wylogowania z tego konta
> znowu sie automatycznie loguje (nie wiem czy jest to bezpieczne ??)
> ale pryszcz...
>
> Teraz tylko potrzebuje pomocy specjalistow bom sie pogubil troche:
> [...]

Możesz usunąć respawn z inittaba, ale wtedy na tej konsoli będzie możliwe
tylko jednokrotne zalogowanie się usera.

--
pozdrawiam - Maciej "Kasprzol" Kasprzyk
http://home.wi.ps.pl/~mkasprzyk/          Linux Registered User # 224658