rc5.pld-linux team :)

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 22 Wrz 2004, 15:57:59 CEST

It seems like on Wednesday 22 of September 2004 13:36, Andrzej Zawadzki
typed:
> 200-tny team miał wczoraj 700 bloków, my prawie 8000 - myślę, że miejsce
> w 2 setce jest realne (przy tej aktywności oczywiście).
> Na pierwszą jesteśmy za mali :-(
> Amatorów łykamy pięknie ;-)

Ja pewnie w następnym tygodniu obstawię klientami ~20 kompów 2GHz i tyle
samo 800MHz w swojej szkole. Zawsze kilka godzin dziennie to policzy.
-=- Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php -=-
To follow the path: look to the master, follow the master,
     walk with the master, see through the master, become the master.