powiekszenie partycji

marcin steć marcinek w nea.pl
Śro, 22 Wrz 2004, 19:54:52 CEST

Marcin Bohosiewicz wrote:

>Wlasnie. Nie moge znalezc jak to zrobic.
>Mam LVMa o nazwie costam z urzadzeniami /dev/costam/<nazwy>
>na /dev/sda a chce przeniesc na /dev/sdb.
>Ktos podpowie jak to zrobic?

z głowy, bo chwilowo są rozjechane indexy poldka a nie mam dostępu do
machiny z lvm:

pvcreate /dev/sdb
vgextend twoja_vg /dev/sdb (albo na odwrót)
pvmigrate (nie pamiętam czy jest pod tą nazwą pod linuksem , ale
odpowiednik na pewno) /dev/sda /dev/sdb
vgreduce /dev/sda

było jeszcze jakieś polecenie backupujące metadane do /etc/lvm/ ale nie
pamiętam go.

>M.

mam nadzięję, że przynajmniej podałem kierunek googlowania.
miłej zabawy,
marcinek