problem z muttem?

Jan Kanty Palus atler w o2.pl
Śro, 22 Wrz 2004, 22:48:32 CEST

Chcialbym sie upewnic czy tylko ja mam tak z muttem czy moze jest nas
wiecej:

- ustawic w muttrc: set xface="yes" (w pliku konfiguracyjnym, nie w
  czasie wykonywania programu)
- uruchomic mutta w xtermie
- przejsc do najblizszej skrzynki w ktorej sa jakies maile
- wlaczyc "czytanie" jakiegos maila (enter..)
- stamtad odpowiedziec na tego maila (r)
- anulowac odpowiadanie tak aby przejsc z powrotem do trybu czytania
  maila

Teraz, przynajmniej u mnie, pojawiaja sie na dole bledy w stylu:

Error of failed request:  BadDrawable (invalid Pixmap or Window
parameter) (blablabla)

Prosilbym jeszcze ewentualnie o podanie srodowiska graficznego.