poldek -i

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 23 Wrz 2004, 10:10:00 CEST

Dnia 22 września 2004 o godzinie 23:07:55 z adresu paszczi w go2.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MP> Bo po to jest opcja just-install :) Jaki bylby sens gdyby przy instalacji
MP> zostawial nowe i stare - w systemie zrobil by sie szybko bajzel. Zgadzam sie,
MP> ze kernel jest pakietem dosc wyjatkowym, ale nie ma sensu zmiana zachowania
MP> calego install (ingerencja w rpm'a) tylko dla tego jednego. Moze jakas opcja
MP> w poldku dotyczaca tego pakietow z kernel'em (zeby zachowywal stare wersje)?
MP> Ale nei wiem cyz to nei byla by juz przesada....

Powtarzam, że o ile pamiętam (a pamięć mam niezłą) to poldek działał
tak, że pozwalał na zainstalowanie dwóch kerneli (i tylko ten pakiet
traktował w ten sposób), Jeśli to się zmieniło (nie instalowałem
ostatnio nowego kernela) to szkoda, że ktoś postanowił popsuć bardzo
dobry feature. Żadna ingerencja w rpm-a nie była o ile się nie mylę do
tego potrzebna.

Inna sprawa z pozostałymi pakietami - tam powinno walić konfliktami.

--
Pozdrowienia,
milley

  W starej kuźni miechy wprawiano w ruch ręcznie za pomocą nogi