poldek -i

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 23 Wrz 2004, 10:12:24 CEST

Dnia 23 września 2004 o godzinie 06:53:54 z adresu troll w pld-linux.org,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MC> W razie, gdy robisz --force, czy podobnie.

Eeeeee....

MC> Nie każde distro oparte jest o RPM, a ani lilo ani grub nie są od niego
MC> zależne.

Hmmmm a poldek to raczej zarządca pakietów w PLD a nie w innych distro
o ile się nie mylę i jeśli nic nie stoi na przeszkodzie ze strony lilo
czy gruba oraz samego rpm-a, to dlaczego z tego nie skorzystać...

--
Pozdrowienia,
milley

  Konopnicka bardzo tęskniła za chłopami.