Mozilla wylatuje z sig11...

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Czw, 23 Wrz 2004, 15:06:25 CEST

Firefox 0.8 (ac/main) zaczął mi się dziś wywalać z sig11 po ok. minucie
działania.  To samo mozilla i binarka firefoxa z mozilla.org.  Galeon
też.  Kazehakase rzuca core już na starcie.  Nie przypominam sobie,
żebym upgradeował coś ważniejszego, ale możliwe (gtk+2?).

Przebudować z --debug nie mam jak, starego gtk+2 nie ma już na FTP,
a potrzebuję przeglądarki; jakieś pomysły na coś działającego?

  :r!rpm -q gtk+2 X11 mozilla mozilla-firefox galeon
  gtk+2-2.4.10-1
  X11-6.7.0-9
  mozilla-1.7.3-1
  mozilla-firefox-0.8-4