i915 było coś o kiepskiej wydajności i8xx i ThinkCentre

marcin steć marcinek w nea.pl
Czw, 23 Wrz 2004, 17:06:46 CEST

marcin steć wrote:

> Haaa, Znalazłem 6.8 w AC-test. Być może zatem jest to ostatni mail
> jakiego piszę z tej maszynki :-) biorę się za instalację

Nawet przeszło bez bólu.
Tylko w logach został smród, taki sam jak i wersji 6.7:
(II) I810(0): 12580 kBytes additional video memory is required to
        enable tiling mode for DRI.
(II) I810(0): 1852 kBytes additional video memory is required to enable DRI.
(II) I810(0): Disabling DRI.

W BIOSie dałem 8MB na video ram. Więcej się nie da.
Ale i tak 1280x1024 x 16 bit to wydaje się nieco mniej niż 8 mega....

marcinek