poldek -i

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 23 Wrz 2004, 19:26:05 CEST

sory ze tutaj, ale musialem przeoczyc poprzedniego maila ;)

On Thu, Sep 23, 2004 at 06:19:31PM +0200, Michal Chruszcz wrote:
> [...]
brednia.
każdy pakiet, bibliotekę... możesz zainstalować kilka razy.
kernel nie jest tutaj bynajmniej traktowany jakoś osobno...
na raz w systemie mogą koegzystować np różne wersje biblioteki ssl,
libstdc++ itepe.. to co jest potrzebne i nie konfliktuje na poziomie
plików.
minus czegoś takiego jest taki że uniemożliwia to automatyczny upgrade
przez poldka... Dlatego też nie ma prawa to być dostępne domyślnie.
A jak? just-install pakiet-w-innej wersji ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała