i915 było coś o kiepskiej wydajności i8xx i ThinkCentre

marcin steć marcinek w nea.pl
Czw, 23 Wrz 2004, 20:53:26 CEST

Artur Frysiak wrote:

>On Wed, Sep 22, 2004 at 11:42:27PM +0200, marcin steć wrote:
>

>/lib/modules/2.6.9-0.1HEAD/kernel/drivers/char/drm/i915.ko.gz

Faktycznie przyładowaniu X 6.8 w logu widać że chce sobie załadować
i915. No to mu
Zołożyłem 2.6.9-0.1HEAD. Z ac-test i tyle widziałem mój system :-)
KErnel się bootuje się, gdzieś zamiast inita dostaję:

BIG FAT WARNING! Software suspend...

I tu długa wiadomośc że nie mam jakichś modułów do sotware syspend i jak
chcę to mogę nacisnąc "C" żeby kontynuować :-)
Jak się nie trudno domyśleć mogę sobie nacisnąc co najwyżej reset.

Próbowałem z wyłączaniem w BIOSIe APMa itd. ale nic to nie dało.

Ale to już chyba temat na drugi wątek :-)

>Pozdrawiam

marcinek