firestarter

marcin steć marcinek w nea.pl
Czw, 23 Wrz 2004, 21:04:38 CEST

newsonet wrote:

> :P a ja robilem speca do nowego firestartera ktory chodzi na 2.6 i
> sobie skompilowalem.
> Nikt nie chcial speca umiescic jak pytalem na irc.
> Teraz juz nie ma speca ani binarki bo regulki robie sam.
> Tobie radze to samo.

Jasne tak jest zawsze lepiej, tylko, ze ja mam konkretną robotę do
zrobienia na baaardzo konkretny teremin, a NAT jes tu tylko dodatkiem do
zupy, na który nie chciałem tracić czasu... :-)

BTW: Może ktoś już to ćwiczył:
Machina, podłączona przez chello. Jedna karta sieciowa. HUB i dołączony
klaptop.
Sieć prywatna, powiedzmy 172.16.80.0/20, wyjście przez maszynę stacjonarną.
Do tego na tejże maszynie jeszcze 3 vmwary które też muszą świat widzieć.
Nie musi być bezpiecznie, cudownie i w ogóle. Chcę mieć NATa
pozwlającego podłączyć mi ten cały interes do sieci.

maricnek