poldek -i

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Czw, 23 Wrz 2004, 21:31:43 CEST

Dnia 23 września 2004 o godzinie 19:26:05 z adresu undefine w aramin.net,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

TU> każdy pakiet, bibliotekę... możesz zainstalować kilka razy.
TU> kernel nie jest tutaj bynajmniej traktowany jakoś osobno...
TU> na raz w systemie mogą koegzystować np różne wersje biblioteki ssl,
TU> libstdc++ itepe.. to co jest potrzebne i nie konfliktuje na poziomie
TU> plików.

Oprócz kernela w życiu nigdy mi się nie udało nic zainstalować
podwójnie, ale może nie instalowałem tego co się da...

TU> minus czegoś takiego jest taki że uniemożliwia to automatyczny upgrade
TU> przez poldka... Dlatego też nie ma prawa to być dostępne domyślnie.

TU> A jak? just-install pakiet-w-innej wersji ;)

Możesz mie tę opcję przybliżyć bo w manie mojego poldka (Ra) takiego
opisu nie ma ?

man poldek:

       -i, --install|-u, -U, --upgrade|--downgrade
           Instaluje, uaktualnia bądź instaluje starszą wersję pakietu.

Tu chyba nie jest napisane, że install=upgrade a w tej chwili chyba
właśnie tak się poldek zachowuje ! Czy ja sobie nie mogę wybrać pisząc
po prostu -i lub -u co chcę robić ? Koniecznie muszę klepać całe stado
literek więcej ?

--
Pozdrowienia,
milley

;) Za ręką córki Stolnika biegało wielu bogatych paniczów.