poldek -i

orcus orcus w best.net.pl
Czw, 23 Wrz 2004, 23:04:40 CEST

<ciach>

>Możesz mie tę opcję przybliżyć bo w manie mojego poldka (Ra) takiego
>opisu nie ma ?
>
>man poldek:
>
>       -i, --install|-u, -U, --upgrade|--downgrade
>           Instaluje, uaktualnia bądź instaluje starszą wersję pakietu.
>
>Tu chyba nie jest napisane, że install=upgrade a w tej chwili chyba
>właśnie tak się poldek zachowuje ! Czy ja sobie nie mogę wybrać pisząc
>po prostu -i lub -u co chcę robić ? Koniecznie muszę klepać całe stado
>literek więcej ?

Opis jest w interaktywnym ( mam AC i tak tutaj jest, nie bardzo mam
dostep do RA, juz nigdzie go nie mam ):
     Defined aliases:
    freshen           "install -FN"
    upgrade           "install -F"
    greedy-upgrade    "install -FG"
    just-install      "install -IN"
i opcja -F
    F, --fresh                Upgrade packages, but only if an earlier
version currently exists

    To chyba wyjasnia ... roznice upgrade - install
, cala pomoc z trybu interaktywnego ... co do -I poprostu na sile
instaluje pakiet nie badajac czy ma konflikt z poprzednia wersja ...
opcja specjalnie dla kernela
             Pozdro
                L.
PS. Co do watkow ... wali mi to mozillla jak dostaje grupe w paczkach
... sorx ... zapomnialem ze musze zmienic tytula ...