OO przestał mi działać

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 09:07:57 CEST

Dnia 23-09-2004, czw o godzinie 18:26 +0200, Michał Koziorowski napisał
(a):

> Spróbuj ponownie zainstalować openoffice-libs.

Spróbowałem - nie pomogło, ale spróbowałem coś innego - odpaliłem gnome
i tam działa i to łącznie z zapisywaniem :) Po powrocie do kde jak dałem
oowriter to wyskoczyło małe okienko openoffice'a z tekstem "The program
cannot be started. iso resource could not be loaded by SfxApplication" i
jednym nieopisanym przyciskiem (mam nadzięję, że to OK, ale co tam
naciskam - no i nic nie wybuchło ;)
Krystian T

        "errare humanum est..."