Problem z Neostradą - nie łączy sie - gdzie szukać błędu ?

Michal Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 09:26:11 CEST

On Thu, Sep 23, 2004 at 10:15:53PM +0200, Paweł S wrote:
> Witam!
>
> Mam problem z Neostradą - modem to Sagem TePsy. Robiłem dokładnie wg. opisu
> jak jest podane na stronie: http://pl.docs.pld-linux.org/siec_neo_sagem.html
>
> Dodam że próbowałem też wziąść RCD to najnowsze i tam pod koniec ładowania
> usług wyświetliło że wykrył modem i że należy zmienić w pliku login i
> hasełko. Po edycji pliku i wpisaniu ifup ppp0 nie ma synchronizacji i nie
> łączy sie.

Czasem i mi tez nie chce za pierwszym razem wystartowac syfostrada.
W /proc/driver/eagle-costam/ zobaczysz jaki ma status modem.
U mnie pomagało po starcie routera wyjęcie kabla usb z modemu, włozenie'
i wydanie tego polecenia na które oczekuje (wpisane w pliku w
/proc/driver/eagle-costam/) adictr_csotam -d i potem hula.

Albo jesli ci się nie synchronizuje to moze kabel_problem ?

abram

--
Michał Abramowicz		michal.abramowicz w cs net pl
				Cyber Service