Problem z Neostradą - nie łączy sie - gdzie szukać błędu ?

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 10:49:07 CEST

Tomasz Witek wrote:
> Dnia 24-09-2004, pią o godzinie 10:14 +0200, Andrzej Zawadzki napisał
> (a):

> Najpierw jedna potem 2 2 jak podniesie sie usb chyba, znaczy
> zsynchronizuje sie modem.

^^^^^^^^^^^^^^^^^ aaa Ty piszesz o synchronizcji komp-modem, a ja o
synchronizacji modem-tpsa

> Potem jak sie laczy to zaczyna jdna mrugac a potem pala sie znowu 2.
>
> Tak jest pod windows.

I pod linuksem jest identycznie.

> Pod linuxem jest tak samo oprocz do czasu proby polacznia.
>
> Po zaladowaniu eagle-usb jedna dioda gasnie i po wszystkim.

ZTCW eagle-usb jest zależne od kernela - masz "kompatybilne" wersje?

--
Andrzej Zawadzki