Problem z Neostradą - nie łączy sie - gdzie szukać błędu ?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 12:26:09 CEST

Dnia 24-09-2004, pią o godzinie 11:59 +0200, Patrycjusz Fudała napisał
(a):

> Spróbuj skonfigurować używając pldconf - ja tym robię i jeszcze nigdy
> nie miałem problemów.

I to jest pomysl, prosty i byc moze skuteczny.
Moze gdzies robie blad ?

TiweK

PS: Tylko ze pldconf konfigurujue neostrade zakladajac ze jest to pppoe
a nie pppoa :)