Nie mogę zinstalować PLD 2.0 AC

Mateusz Potrykus netcomp w wp.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 22:05:06 CEST

Witam.
Może przedstawie sytuację, żeby było jaśniej.
Nagrałem obraz bootdisk_ide.img, skopiowałem na [C:\Linux] PLD
2.0 AC. Przy instalacji wybieram opcje disk (partycja dysku), w
polu URZĄDZENIE DO ZAMONTOWANIA wpisuje: /dev/hda1,
ŹRÓDŁO: /Linux/PLD, TYP PLIKÓW: vfat (bo mam fata32 na hda1).
Wszystko jest ok, dopiero jak się już ma instalowac to wyrzuca
błędy, że nie znajduje pakietów. Co teraz?
Pozdrawiam.

Ben Stiller i Jennifer Aniston w filmie "Nadchodzi Polly"
Nie ryzykuj, nie przegap tego na dvd i wideo!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Ffilm.wp.pl%2Fp%2Ffilm.html%3Fid%3D24386&sid=239