Nie mogę zinstalować PLD 2.0 AC

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 24 Wrz 2004, 22:58:45 CEST

On Fri, Sep 24, 2004 at 10:05:06PM +0200, Mateusz Potrykus wrote:
> Witam.
> Może przedstawie sytuację, żeby było jaśniej.
> Nagrałem obraz bootdisk_ide.img, skopiowałem na [C:\Linux] PLD
> 2.0 AC. Przy instalacji wybieram opcje disk (partycja dysku), w
> polu URZĄDZENIE DO ZAMONTOWANIA wpisuje: /dev/hda1,
> ŹRÓDŁO: /Linux/PLD, TYP PLIKÓW: vfat (bo mam fata32 na hda1).
> Wszystko jest ok, dopiero jak się już ma instalowac to wyrzuca
> błędy, że nie znajduje pakietów. Co teraz?
> Pozdrawiam.
może spróbuj zamontować to ręcznie i wejść do tych katalogów,
może nie zgadza się wielkość liter, ale to chyba nie powinno
przeszkadzać, chociaż, jeśli jest katalog LINUX to windows może go
wyświetlać jako Linux, więcej grzechów nie pamiętam, dawno się z windom
nie widziałem :D

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _