[...]

Patrycjusz Fudała pfudala w katowice.wskr.gov.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 23:18:18 CEST

Użytkownik Mateusz Potrykus napisał:

>Powiem krótko: dość już się namęczyłem z tym serwerowym
>shit'tem i nie mam zamiaru się z tym dalej męczyć, PLD zostanie
>już taki niedorobiony do końca i ma u mnie duże minusy, jest to
>poprostu Linux, który wykonuje wszystko 'na około'.

Jeśli nie potrafisz czytac i liczysz na to że wszystko dostaniesz na
tacy to pomyliłeś sytemy. Pobaw sie raczej Windowsem albo Mendrejem bo
to prawei windows wszystko robi się samo i nie trzeba wiedzieć o co
chodzi. I nie zawracaj ludziom gitary. Jeśli chcesz się czegoś
dowiedzieć to napisz dokładnie jaki masz błąd -wszystko znajdziesz w
logach instalera. A tak poza tym ja mam postawionych 10 serverków na pld
i nie mam problemów. Więc weź się za czytanie a nie wypłakuj innym w rękaw.

patras