Nie mogę zinstalować PLD 2.0 AC

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pią, 24 Wrz 2004, 23:50:58 CEST

On Fri, 24 September 2004 22:05:06 +0200, Mateusz Potrykus wrote:

> Nagrałem obraz bootdisk_ide.img, skopiowałem na [C:\Linux] PLD
> 2.0 AC. Przy instalacji wybieram opcje disk (partycja dysku),
> w polu URZĄDZENIE DO ZAMONTOWANIA wpisuje: /dev/hda1,
> ŹRÓDŁO: /Linux/PLD, TYP PLIKÓW: vfat (bo mam fata32 na hda1).
> Wszystko jest ok, dopiero jak się już ma instalowac to wyrzuca
> błędy, że nie znajduje pakietów. Co teraz?

Teraz? Podaj treść tego komunikatu o błędach. ;-)

Kurde, już nie pamiętam jak to jest w tym PLD-owym instalatorze,
bo instalowałem z dysku tylko raz i kilka miesięcy temu, ale chyba
szło to mniej więcej jakoś tak (?):

katalog z pakietami:          /PLD/RPMS
urządzenie do zamontowania:   /dev/hda1
źródło:                       /

albo:

katalog z pakietami:          /Linux/PLD/RPMS
urządzenie do zamontowania:   /dev/hda1
źródło:                       /Linux

albo:

katalog z pakietami:          /BlaBla/Linux/PLD/RPMS
urządzenie do zamontowania:   /dev/hda1
źródło:                       /BlaBla/Linux

Chwytasz o co mi chodzi z tym źródłem?

Oczywiście być może bredzę, bo naprawdę już nie pamiętam jak konkretnie
był ten instalator nawiedzony, ale może dobrze mi się majaczy...?

Tak czy siak, jeśli nawet bredzę to przede wszystkim podaj
_treść komunikatu z błędem_!

--
Dariusz Laskowski                           Okazuje się, że wszystko co sobie
darlas at post.pl                           wymyslę w Linuksie juz istnieje.