[...]

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 00:02:28 CEST

On Fri, 24 September 2004 22:33:51 +0200, Mateusz Potrykus wrote:

> dość już się namęczyłem z tym serwerowym shit'tem

Veto! Ja używam PLD na desktopie i nie znam dystrybucji,
która by się lepiej nadawała na biurko! Wrr! ;-)

> i nie mam zamiaru się z tym dalej męczyć,

Twój wybór.

> PLD zostanie już taki niedorobiony do końca

Prorok?

> i ma u mnie duże minusy,

Słyszałem, że podobno developerzy PLD po przeczytaniu tego zdania
o minusach, płaczą... Co ja mówię!?! Szlochają! I rwą włosy z głowy!
I mają myśli samobójcze...

> jest to poprostu Linux, który wykonuje wszystko 'na około'.

Tego niestety nie możesz wiedzieć. Czy w PLD coś jest "na około"
czy nie "na około" dowiesz się dopiero, gdy je zainstalujesz
i przyjżysz się z bliska...

PS: A co do tych bojów z Ac - ostatecznie możesz zainstalować Ra w wersji
    basic czy base... Nie wiem jak to się nazywa, ale chodzi mi o ten
    zestaw "absolutne minimum" i do Ac się po prostu dopoldkować.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl            Ale nie każdego przecież stać na dobry system,