[...]

Sob, 25 Wrz 2004, 00:50:48 CEST

Osóbka znana jako Mateusz Potrykus, wystukała:
> Powiem krótko: dość już się namęczyłem z tym serwerowym
> shit'tem i nie mam zamiaru się z tym dalej męczyć, PLD zostanie
> już taki niedorobiony do końca i ma u mnie duże minusy, jest to
> poprostu Linux, który wykonuje wszystko 'na około'.

Szczerze? Nie potrafisz nagrać ISO na płytę, nie potrafisz posługiwać się
programem pocztowym (vide nowe/stare wątki), nie potrafisz napisać
*żadnych* konkretów, no i chyba z czytaniem coś nie tak, bo nie znalazłem
maila na który odpowiedziałbyś z sensem :(
Kontynuując flejm, powiem krótko: idź już sobie i popłacz w samotności, a
jak Ci przejdzie to zainstaluj sobie DOSa i pograj w nibble ;)

[ciach]

pozdrawiam