xfce4-cvs - brak libXcursor ?

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Sob, 25 Wrz 2004, 02:02:23 CEST

On Sat, Sep 25, 2004 at 01:42:03AM +0200, maz wrote:
> Witam,
> staram sie skompilowac wersje rozwojowa xfce4, na podstawie opisu :
> http://xfce.org/index.php?page=documentation&lang=en#install
> lecz niestety robiac wszystko zgodnie z 'ow' opisem napotykam na spory
> problem, z ktorym nie moge sobie poradzic juz od kilku dni.
>
> grep: /usr/X11R6/lib/libXcursor.la: No such file or directory
> /bin/sed: can't read /usr/X11R6/lib/libXcursor.la: No such file or
> directory
> libtool: link: `/usr/X11R6/lib/libXcursor.la' is not a valid libtool
> archive

> [...]
tych plików niema i być niema w nocych X'ach,
przegrepuj żródła i zobacz czy coś się odnosi do tego pliku, jeśli nie
to znaczy że coś od czego zależy ten pakiet było kompilowane przy
obecności tego pliku, najeżałoby ten pakiet uaktualnić, bo może już być
ok, albo przekompilować...

a jeśli coś w źródłach xfce się odnosi do pliku to źródła do poprawki

no chyba że już mi się wszystko porypało :D

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _