[...]

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 10:51:51 CEST

> to jest rewelacyjny pomysł, spodobał mi się od samego początku

Beznadziejny. Nie dosc, ze zalatuje RH (od 7.0 tak tam zrobili, tak
czepiam sie) to jeszcze trzeba wiecej wpisywac zeby dopelnianie tabem
dzialalo czy podczas przechodzenia do pliku w mc :) Dobrze, ze jeszcze
nie ma symlinka do wszystkich rc.d. Poza tym, jak juz pisalem, nic tego
nie wymaga, a przynajmniej nic jeszcze sie z braku tegoz symlinka nie
syplo. Jak ktos mial redhatowe przyzwyczajenia to sobie sam zakladal
symlinki i tak. Ja jestem zwolennikiem "czystego" etc, katalogi z
konfiguracjami "per daemon" i _zadnych_ symlinkow domyslnie.

M.