Kde bez konquerora

Piotr Szymański djurban w pld-dc.org
Sob, 25 Wrz 2004, 12:59:56 CEST

Hi,
Wawrzyniec Niewodniczański (Saturday 25 of September 2004 12:52):
> Witam
>
> Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia w PLD jakie pakiety to minimum do
> zainstalowania KDE. Na dodatek chciałbym kde, ale bez konquerora. Czy to w
> ogole mozliwe?
> Pytam się, bo na kde znam sie slabo, ale dla czego się niue robi dla
> rodziców chcących używać Linuksa.
Przy aktualnym torche zrytym podziale kdebase to niemozliwe, znaczy jak
niezainstaluje koqnuerora to stracisz pare rzeczy z kcontrol, ktore z
konquerorem wspolnego maja niewiele (np. konfguracja tematu ikon).

Nie miałem siły wprowadzać zmienionego podziału do ac, poczekam na kde4 i th.
--
Piotr Szymański
djurban w pld-linux.org