[...]

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 15:06:17 CEST

On Sat, Sep 25, 2004 at 10:51:51AM +0200, Marcin Król wrote:

> Beznadziejny. Nie dosc, ze zalatuje RH

Bo o to chodzi. Współtworząc LSB RH sobie zapewnił zgodność wielu innych
dystrybucji -- to znaczy, żeby mniej znaczące dystrybucje robili tak jak
oni. Wtedy np. więcej pakietów RPM robionych nie przez RH i nie na RH
będzie na tym RH chodzić. A mnie się takie sprowadzanie do wspólnego
mianownika nie podoba. Co jakbyśmy chcieli przejść na jakiś klon
daemontools (IMHO dużo lepsze rozwiązanie od /etc/rc.d/...)? Nie
przechodzić tylko dlatego, że niezgodne byłoby z LSB? (na potrzeby tego
wątku pomijam inne problemy związane z takim przejściem)

Pozdrowienia,
	Jacek