[...]

Piotr Szymański djurban w pld-dc.org
Sob, 25 Wrz 2004, 15:13:56 CEST

Hi,
Michal Kochanowicz (Saturday 25 of September 2004 14:59):
> Czy sam fakt że Piotrowi Szymańskiemu coś się nie
> podoba powinien wystarczyć?
Jak dla mnie wystarczy, ale jesli chodzi o argumenty to po prostu wali po
oczach ze jest to  spec robiony pod komercyjnych vendorow dystrybucji i
wiecej ejst w nim ancisku na hamowanie rozwoju i wprowadzania nowych wersji
niz na stworzenie spojnego standardu ktory by byl wspierany nie tylko przez
kilka dystrybucji na krzyz.

Przyklad
libstdcxx	libstdc++.so.5
These libraries will be in an implementation-defined directory which the
dynamic linker shall search by default.

Co jest nie do zrealizowania przy przejsciu na cos nowszego niz gcc 3.3, chyba
ze modyfikujemy ld zeby korzystalo z .so.5 by default (co akurat nie wypali
bo abi sie zmienilo w libstdc++ miedzy gcc 3.3 a 3.4)
Co wiecej ciekaw jestem na ile uzytecnzy bylby linker z gcc 4.0 ktory by
korzystal z .so.5
Do tego maja czelnosc wydac takie cos kiedy z serii gcc 3.4 byly juz 3
stabilne wydania. Gdyby konsultowali te specyfikacje z jakakolwiek
dystrybucja niekomercyjna (poza zrytym debianem, ktory gdyby nakazali .so.6
to by olal lsb bo dla neigo za nowe i by sie dzieci poplakaly), to za cholere
nikt by sie ztym nie zgodzil.
--
Piotr Szymański
djurban w pld-linux.org