Skopane Freeciv

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 18:59:54 CEST

On Sat, Sep 25, 2004 at 06:57:48PM +0200, Wawrzyniec Niewodniczański wrote:

> Ma, ale od wersji 1.14.2 klient gtk może obsługiwać także png, które są
> jakby trochę mniejsze. Ale oczywiście xpm też zadziała. Jak pisałem gdzie
> indziej, u mnie było coś nie tak z prawami dostępu było 700.

Plikow nie ma, ma obsluge, a to co innego. Trzeba by bylo skonwertowac
wszystkie xpm->png. Ale po co ruszac cos co dziala? A co do praw dostepu
juz poprawilem.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org