Skopane Freeciv

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 19:13:34 CEST

On Sat, 25 Sep 2004 18:59:54 +0200, havner <havner w smtp.kamp.pl> wrote:

> Plikow nie ma, ma obsluge, a to co innego. Trzeba by bylo skonwertowac
> wszystkie xpm->png. Ale po co ruszac cos co dziala? A co do praw dostepu
> juz poprawilem.

A z nieco innej beczki, probowal ktos moze kompilowac freeciv z sdl??
(zrzuty dla niewiedzacych o czym mowa:
http://www.freeciv.org/screenshots/1.14.1/).
Sam osobisice sie zbieram, zeby to zrobic, ale zawsze jakos cos odwraca
moja
uwage, moze dzis? :) W kazdym razie gdyby ktos mial doswiadczenia chetnie
poslucham
o ewentualnych zagrozeniach/pulapkach itp.

--
Robert 'koorek' Kurowski
Jabber ID: koorek w chrome.pl

"To nie prawda, że w Kolumbii rozlewa się Hoop Cole"