mysz usb pod xorg

Piotr hektor w swinoujscie.com.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 19:21:57 CEST

Witam

Skoro już udało mi się zainstalowac PLD, chciałbym mieć działającą mysz
pod usb.
Mam obecnie zainstalowanego hotpluga, który wykrywa sprzęt. Pod konsolą
gpm działa z urządzeniem /dev/imput/mouse0. X -configure wypluwa za to na
koniec, że nie potrafi znaleźć myszki. Wpisuję ręcznie do pliku
konfiguracyjnego /dev/input/mouse0, xy nie startują, a w logu informacja,
że nie może znaleźć myszki. Zmieniam na /dev/imput/mice - to samo.
Uprawnienia raczej ok. Zawsze mi to działało.
Pomocy

Piotr Pacan
--
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/