[wlug] odzyskiwanie skasowanych plikow

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Sob, 25 Wrz 2004, 19:37:28 CEST

On Sat, 25 Sep 2004 17:56:17 +0200, Wawrzyniec Niewodniczański
<niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl> wrote:

> Wlasnie przed chwila skasowalem troche waznych plikow.
>
> Proboje je odzyskach. W tej chwili sytuacja wyglada tak.
> Pliki byly na hda5. Jest to partycja Auroksa. Typ ext3. W tej chwili
> korzystam z PLD. hda5 wlasciwie od razu po kasowaniu zostal odmontowany.
> PLD odnalazlem pakiet recovery, ale nie odnajduje on zadnych plikow z
> zadanego okresu. W pewnym momencie zamontowalem hda5 ponownie, bo nie
> bylem
> pewien czy na pewno skasowalem plik, czy mi sie tylko tak zdawalo.
> Prbowalem
> [...]

1. Jak ja sie znalazlem na liscie wlug?? (nie wiem),no ale skroo juz
doszedl do mnie ten mail
to ...
2. ja raz usunalem sobie pliczek i udalo mi sie odzyskac przy pomocy lde
(odrazu mowie, ze
nie bywale mozolne to bylo, ale sie da)

--
Robert 'koorek' Kurowski
Jabber ID: koorek w chrome.pl

"To nie prawda, że w Kolumbii rozlewa się Hoop Cole"