[Ac] ydpdict-0.63-4

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 26 Wrz 2004, 14:17:19 CEST

  W poprawnie działającym ydpdict to jest tak... Gdy mam uruchomiony
słownik angielsko-polski, to po naciśnięciu F2 odtwarzana jest próbka
dźwiękowa (jeśli w ogóle jest, oczywiście), a gdy mam uruchomiony
słownik polsko-angielski, to nic nie jest odtwarzane. I słusznie,
bo próbki oczywiście są anglojęzyczne.

  Natomiast w ydpdict, który mam zainstalowany w tej chwili (0.63-4)
jest _dokładnie odwrotnie_. Słownik angielsko-polski - cisza,
słownik polsko-angielski - odtworzenie próbki. Co oczywiście jest
bez sensu, bo próbki ozywiście są anglojęzyczne.

  Wygląda to jakoś tak. W wersji ang-pol "najeżdżam" np. na słowo
abacus (12-ste z kolei), naciskam F2 i słyszę... ciszę. Natomiast
w wersji pol-ang "najeżdżam" na słowo absencja (12-ste z kolei),
naciskam F2 i słyszę... abacus! :-)

  Niestety bardzo rzadko naciskam w ydpdict F2, więc nie wiem
kiedy mi się to zepsuło. Czy po którymś apgrejdzie ydpdict,
czy kilka dni temu po uaktualnieniu glibc, czy może po ostatnim
trzęsieniu ziemi, czy też z innego powodu? W każdym razie,
czy ktoś zaobserwował u siebie podobny efekt czy to tylko u mnie?

PS: Ja nie mogę... Taka pierdoła, a udało mi się wyprodukować
    30 linii i 5 razy napisać słowo "oczywiście". Mmm...

--
Dariusz Laskowski                     Wszystko, co piszę, jest public domain.
darlas at post.pl                     Można czytać, nakarmić sygnaturkowca,