Skopane Freeciv

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Nie, 26 Wrz 2004, 16:56:57 CEST

On Sun, 26 Sep 2004, Tomasz P. wrote:

> OOOooo ... fajne, ale w źródłach nie ma wśród klientów sdl :-(
> przynajmniej w 1.14.2
>
> Jak wiesz gdzie źródełka tego ładnego czegoś można znaleźć, to podaj adresik.

Wejdz na freeciv.org. Noi drzewco CVS, ale jak już wspominałem klient sdl
jest chyba broken... Jak znacie kogoś, kto by chciał się zająć do dajcie
znać.

Jeżeli lubicie freeciv to zapraszam was do copa.
http://www.civ.org.pl mamy tam mocny dział freeciv.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php