Skopane Freeciv

Jaroslaw Kruk jareq w tkdami.net
Nie, 26 Wrz 2004, 19:09:13 CEST

On Sun, Sep 26, 2004 at 04:45:30PM +0000, Tomasz P. wrote:
> OOOooo ... fajne, ale w źródłach nie ma wśród klientów sdl :-(
> przynajmniej w 1.14.2
>
> Jak wiesz gdzie źródełka tego ładnego czegoś można znaleźć, to podaj adresik.

Wrzuciłem do repo na DEVEL snap freeciva z 23.09.2004 Jeżeli chcesz
zbudować klienta SDL to musisz budować

./builder -bb -r DEVEL --without gtk2 freeciv.spec

Przyznam się, że nie wiem czy się buduje klient SDL'owy. Ja korzystam z
klienta gtk2. Od wersji 1.14.2 jest dodanych dużo nowych rzeczy i
prawdopodobnie nie będzie to wersja 1.15 tylko 2.0. Myślę tak, bo jest
zaimplementowaaych coraz wiecej rzeczy, ktore sa planowane na wersje 2.0
a ze stron freeciva (strona ostanio ulegla zmianie) w dziale ToDo
zniknęło 1.15 :-)

pozdrawiam
Jaroslaw Kruk - jareq w tkdami.net