[AC] ipp2p vs bittorrent

Luko luko w munet.eu.org
Nie, 26 Wrz 2004, 22:02:49 CEST

Witam.
	Mam pytanie do expertow sieciowych, jak ukatrupic bittorrenta w
lanie bo na ipp2p się raczej nie osadza, nie znaczy a co zatym idzie nie
trafia mi w odpowiednia kolejke ... Jak można się domyśleć efekt końcowy
tego jest taki że caluski upload mam o dupę roztrzaść, powiedzmy że
wrzucenie kolesia na stałe w calości wszystkimi portami w kolejke
uploadową do p2p nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem, ale po prostu mi od
debila ręce opadaja. A jak ktoś jeszcze w lanie dorwie torrenta to się
chyba powiesze, bo wszystko inne bardzo ladnie mi chwyta ipp2p.

Na pokładzie mam:
- kernel24-2.4.27-1
- kernel24-net-ipp2p-0.6-3
- kernel24-net-p2p-0.3.0a-1

Znacze torrenta osbno przez p2p i ipp2p - akuratnio koles chyba wyłaczyl
to badziewie i nie jestem w stanie powiedziec co mi to daje.