dokumentacja PLD - propozycja

wolvverine@tarchomin.pl wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 26 Wrz 2004, 22:10:35 CEST

Osobnik zwany Pawel Boguszewski w liście datowanym 26 września 2004 (17:27:12) raczył napisać:

PB> sprostowania można wysyłać na liste pld-doc, IMO system komentarzy wprowadzi
PB> tylko burdel w dokumentacji ponieważ nie będzie komu tego moderować.

hmmm moze i racja, wiem ze marudze ale moze chociaż na dole jakiś formularz
do wysyłania tego typu powiadomień ?? nie zawsze jest sie akurat w stanie
wysłąć posta a w czasie czytania wychodzą takie błędy/nieścisłości , a jak
wiadomo później zawsze to umyka

--
Michał Panasiewicz
http://www.wushu.pl