Fonty MS w PLD

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 17:33:36 CEST

Witam i przepraszam to już druga moja listowa wpada w ostatnim okresie, ale
chyba za duzo pracuje nad PLD. Chciałem napisać pytanie, ale p później
pomyślałem, że jednak pomęczę jeszcze trocę internet i poldka. Jednak się
nie powiodło. Za ok. godzinę wyjeżdzam z domu, ponieważ do tego czasu chcę
zostawić jak najlepsze PLD na kompie pytam się tutaj jak zainstalować fonty
z MS na PLD. Oczywiście idealne rozwiązanie jest w debianie, pakiet który
zaciąga co trzeba, ale nie odnalazłem odpowiednika w PLD. Próbowałem z łapy
poradzić sobie z msttcorefonts, ale mi się nie udało, brakuje jakiejś
binarki (dokładniej mówiąc /usr/bin/ttmkfdir). Szukałem jej po pakietach,
ale nic nie znalazłem (może źle szukałem, ale jednak PLD jest wdaleko w tyle
jeżeli chodzi o łatwość przeszukiwania pakietów za debianem, wiem, wiem,
może to nawyki, ale jednak...).

Reasumując co potrzeba do zainstalowania fontów MS w PLD?
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php