Fonty MS w PLD

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 17:42:43 CEST

Dnia 27-09-2004, pon o godzinie 17:33 +0200, Wawrzyniec Niewodniczański
napisał(a):
> Witam i przepraszam to już druga moja listowa wpada w ostatnim okresie, ale
> chyba za duzo pracuje nad PLD. Chciałem napisać pytanie, ale p później
> pomyślałem, że jednak pomęczę jeszcze trocę internet i poldka. Jednak się
> nie powiodło. Za ok. godzinę wyjeżdzam z domu, ponieważ do tego czasu chcę
> zostawić jak najlepsze PLD na kompie pytam się tutaj jak zainstalować fonty
> z MS na PLD. Oczywiście idealne rozwiązanie jest w debianie, pakiet który
> zaciąga co trzeba, ale nie odnalazłem odpowiednika w PLD. Próbowałem z łapy
> [...]

Ja to robie tak:

$ ./builder --with license_agreement fonts-TTF-microsoft.spec
[...]
Zapisano: /home/staff/tiwek/rpm/RPMS/fonts-TTF-
microsoft-20020525-4.noarch.rpm
Wykonywanie(%clean): /bin/sh -e /var/tmp/rpm-tmp.70575
+ umask 022
+ cd /home/staff/tiwek/rpm/BUILD
+ cd fonts-TTF-microsoft-20020525
+ rm -rf /tmp/fonts-TTF-microsoft-20020525-root-tiwek
+ exit 0
$

potem instaluje pakiet.

TiweK