Pytanie o Dokumentacje [Re: Fonty MS w PLD]

Wawrzyniec Niewodniczański niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 19:17:35 CEST

On Mon, 27 Sep 2004, Marcin Sobecki wrote:

> http://developer-doc.pld-linux.org/baseciq/slack2pld.html
> pozdr.

Dzięki, bardzo fajny dokument. Włąśnie zaciąga czcionki.
BTW dokumentacji deweloperskiej. Czy jest jakaś wersja do wydruku. Np.
http://developer-doc.pld-linux.pl
czarny kolor znika na wydruku, ale litery pozostają zółtę i na grayskali
chyba będą słąbo wyglądały.
Nie mogę wejść na stronę pld więc nie wiem czy jest tam info na temat
czcionek ms, ale jeżeli nie ma to może warto byłoby dodać kawałek o tym?

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php