Problem z Neostradą-niełączysie-gdzieszukaćbłędu ?

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 19:42:56 CEST

On Mon, 27 Sep 2004 08:08:21 +0200
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> napisał(a):

> Tylko ten piprzony assign irq wadzil.

Dziwne, sprawdzane na 2 komputerach i takiej opcji w biosie nie widać - co
ty masz za bios, którego ja nie mam ani kumpel? Pewnie pod jakąś inną nazwą
będzie - ale jaką ? :| Czy to nie jest to PCI IRQ Exclusion ? Bo jak wchodzi
sie do tego to tam jest lista przerwań - i niektóre przerwania współdzielą z
innymi portami np. Audio, USB itd.

Byłbym wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam PawciooS