iptables, a too many levels of symbolic links

mistix mistix w op.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 22:08:47 CEST

Sławomir Kawała wrote:

>Juz kiedys o tym bylo, ale nie moge wygooglac jakos :/ Po zainstalowaniu
>pld z najnowszego mini iso z kwietnia + poldek --upa --upgrade-dist +
>kernel24-2.4.27 + iptables 1.2.9 dla kernela 2.4.27 = komunikat jak w
>temacie przy odpalaniu mojego skryptu firewalla... zauwazylem natomiast,
>ze gdy odpale go z opcja lite czyli prosty nat (malo wywolan iptables)
>wszystko dziala jak nalezy.. zastanawiam sie od czego to zalezy i jak to
>poprawic bez robienia wlasnych kompilacji ?

Tez tak mialem i nalezy poprostu w jajku troche pustawiac inaczej bo cos
sie tam psuje. Nalezy pozaznaczac takie cos mniej wiecej :P

Networking options ->
Pocket socket
Network packet filtring
Socket filtring
Unix domain socket
TCP/IP networking
IP: multicasting
IP: advanced route
IP: policy routing
Netfiltre Configuration ->
Connection tracking
IP tables support
Full NAT
MASQUERADE target support
NAT of local connections
REDIRECT target support
Packet mangling

Jesli to pozaznaczasz to powinno grac, mozesz tam niektore opcje
odznaczyc jak ci nie beda potzebne. Powodzenia