opera 7.54 i czcionka

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 27 Wrz 2004, 22:51:29 CEST

> W nowo zainstalowanej operze 7.54 pl mam b. małe czcionki w menu. Te
> wyświetlane na www tez nie są zbyt duże, ale to można zmienić ręcznie. Mam
> w kde włączone antyaliasing. Czego może mi brakować?

Ja sobie zaimportowalem czcionki z Windows 2000, do tego poznajdywalem
na plytach jakies czcionki opensource ? i jakies adobe...
Opera dziala juz normalnie i strony maja normalnej wielkosci czcionki.
Wczesniej nie ukrywam, polowy stron nie dalo sie przegladac, gdyz
czcionki byly albo za male, albo za duze.

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska