Na jakim etapie jest PLD AC

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Wto, 28 Wrz 2004, 01:07:12 CEST

27 września 2004, 12:29:59, lukasz napisal:

l> Tomasz Buziak [uho] wrote:

> [...]
l> od dluzszego czasu uzywam bez zadnych problemow na serwerach produkcyjnych.
l> Instalowalne glownie z chroota.
l> lk
ja sie troszke naciolem
w 2.6.7-3 filtry tc nie dzialaly
w 2.6.7-5 i 2.6.9  iptables bylo/jest nie chalo
w 2.4.27 chyba nie bylo imq jak dobrze pamietam
2.4.26 dzialalo mi dobrze ale zachcialo mi sie zmian na w/w i efekt
jest taki ze teraz wrocilem do Ra+2.4.20 :)
Moje wrazenia
jeszcze nie wszystko jest skonczone i czasem trzeba bardzo uwazac bo moze sie cos
posypac. Wiec narazie czekam z niecierpliwoscia na wydanie wersji
stabilnej AC bo z checia pouzywalbym sobie kilku nowosci:) Ogolnie
polecam zainstalowac wszystko co potrzebne na jakiejs testowej
maszynce i dopiero jak sie sprawdzi to uzywac w produkcji

--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl