[AC] ipp2p vs bittorrent

Luko luko w munet.eu.org
Wto, 28 Wrz 2004, 14:40:15 CEST

>> ktory modyl calkowicie wycina ruch p2p?
>> iptables-p2p czy iptables-ipp2p
>>
>ipp2p, tylko dodaj do regółki --bit

Jak pisze ze nie znaczy to znaczy ze nie znaczy ... a to ze po 24 godzinach
nawet z --bit zaznaczy mi cos kolo 1MB to wcale nie znaczy ze to jest
wszystko bo jakos 900MB nie znaznaczyl, a jak cos to proponuje sobie
przetestowac, na wlasnym podwurku jak dziala bittorrent a pozniej pisac
glupoty. Ja u siebie testowalem i wiem na czym stoje i wiem ze robi sieczke
z lacza torrent ... Wystarczy sobie zainstalowac Shareaze to ciulstwo
obsluguje torrenta i zobaczyc jak to pieknie drafia do defaulta zamiast
osadzic sie na ipp2p czy z ---bit. Albo -m ipp2p --bit -j DROP - taki drop
ze az strach jak lecialo tak lecie.