MPlayer z LIVE.COM

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Wto, 28 Wrz 2004, 14:49:07 CEST

Witam!
Probuje sobie wlasnie zbudowac z CVSa MPlayera z obsluga "live.com"
(--with live) i w rezultacie po dluzszej kompilacji dostaje takie cos:

/usr/include/liveMedia/UsageEnvironment.hh: In function `void
    demux_close_rtp(demuxer_t*)':
/usr/include/liveMedia/UsageEnvironment.hh:79: error: `virtual
    UsageEnvironment::~UsageEnvironment()' is protected
demux_rtp.cpp:410: error: within this context
make[1]: *** [demux_rtp.o] Error 1
make[1]: Leaving directory
`/home/users/marcin/rpm/BUILD/MPlayer-1.0pre5/libmpdemux'
make: *** [libmpdemux/libmpdemux.a] Error 2

Wersja zbudowana "recznie" poszla bez wiekszych problemow, ale
wolalbym oczywiscie miec to w RPM niz "luzem". Mozna cos z tym zrobic?
I jeszcze jedno: przez to, ze w PLD /bin/sh jest domyslnym dowiazaniem
do /bin/ksh nie da sie bez kombinacji zmusic mplayera do kompilacji z
obsluga jezyka innego niz angielski, bo skrypt "help_diff.sh"
znajdujacy sie w podkatalogu "help" cos chrzani z plikiem help_mp.h i
MPlayer odmawia zbudowania sie. Obszedlem to zmiana dowiazania /bin/sh
do BASHa, ale miloby bylo jakby sie to dalo zrobic bardziej elegancko
(zalezy mi szczegolnie na obsludze innych jezykow, bo sam jestem jedna
z osob, ktora go tlumaczy na polski i chcialbym moc korzystac z
wlasnej i kolegow pracy).
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<