Problem z Tridentem 9440 (VLB) i XFree86 (duza objetosc)

Paweł Rumian prumian w poczta.onet.pl
Wto, 28 Wrz 2004, 16:53:29 CEST

Użytkownik The Undefined napisał:
> wow :>
> ile to ma ram?
> 256/512 czy 1mb?

1mb, czym bardzo sie chwali przy uruchamianiu :-)

> to chyba do czegos innego ;)
> w jadrze nie potrzebujesz niczego.

Jasne, cos mi te moduly dzwiekowe nie pasowaly :)
Zacmienie umyslu chwilowe, wybaczcie :-)

> hm... no.. na pci-u to raczej nie znajdzie...

No i wlasnie TU jest problem. Niezaleznie od tego czy na sterowniku
trident czy na zwyklym vga, szuka karty na PCI - a tam za nic w swiecie
jej nie znajdzie :-)
I wlasnie nie wiem jak to rozwiazac. Jest opcja BusID w XF86Config, ale
w manualu nic nie wspominaja na temat wspierania przez nia szyn innych
niz PCI.

W manie do tridenta twierdza tylko ze ta karta jest wspierana, po wiecej
odsylaja do man XF86Config, ale tam - jak juz wczesniej pisalem - nie ma
nic na ten temat :-/

Ma ktos jakies pomysly moze?